AMARAN: Kanak-kanak di bawah umur 18 tahun, orang yang lemah semangat, lemah syahwat mahupun yang lemah tenaga batin adalah DILARANG mengunjungi laman blog ini tanpa bimbingan mereka yang berpengalaman.

"Sesungguhnya makhluk-makhluk halus itu dapat melihat kamu sedangkan kamu tidak dapat melihat mereka." (Surah al-A'raaf, ayat 27)

Selasa, 10 Ogos 2010

Toyol atau Alien?

Toyol di Pahang

PEKAN, 23 Februari - Ribuan penduduk negeri Pahang menyerbu Muzium Negeri di sini bagi melihat makhluk aneh yang ditemui oleh seorang nelayan dua hari lalu dan disimpan di muzium tersebut.

Makhluk yang berukuran kira-kira 15 sentimeter tinggi dan sebesar penumbuk orang dewasa itu berada di dalam botol serbuk minuman bersaiz 980 gram. Badan makhluk itu berwarna kehijau-hijauan dengan matanya yang merah saga, manakala badannya diselimuti kain hitam serta diikat dengan tali putih.

* Agak-agak toyol ni ada kaitan tak dengan Ahli Parlimen Pekan tu?











Ini aku punya teori tentang toyol.Mula-mula tengok kedua-dua gambar di bawah:

Kalau tengok dari segi fizikal kedua-dua makhluk ini hampir sama.Berkepala botak dan berwarna hijau.Rupa bentuk alien kat sebelah kanan ni gambaran yang diberi oleh saksi seluruh dunia yang mendakwa pernah berjumpa dengan makhluk angkasa lepas.Apa kaitan toyol dengan alien?Kita banding aktiviti kedua-duanya.Dalam artikel lepas ada diceritakan tentang aktiviti toyol iaitu mencuri wang tetapi hanya separuh (duit kertas sahaja,duit syiling dia tak ambik)Kemudian menghisap darah mangsa.Aku rasa Alien juga mencuri wang tetapi separuh kerana mungkin sebelum menakluk bumi alien telah perhatikan aktiviti manusia di mana manusia terlalu taksub pada helaian-helaian kertas ini(wang kertas) sehingga ada yang sanggup berbunuhan.Oleh kerana alien melihat betapa istimewa dan berkuasanya helaian2 kertas ini maka alien pun mencuri beberapa keping untuk dibuat kajian.
Setelah beberapa kajian dibuat,alien cuba pula menculik beberapa orang manusia dan mengambil darah mereka untuk dikaji (seperti toyol yang dikatakan menghisap darah).Kalau tengok dalam tv, terutamanya rancangan2 tentang UFO, ramai jugak mat saleh yang mengaku kena culik dengan alien dibedah dalam keadaan tidak sedarkan diri.Tapi dari mana pulak datangnya alien ni?Kalau nak tau teori seterusnya ikutilah blog USTAD MAN MISTIK..
Kesimpulannya, nilailah sendiri teori aku ni.Betul atau tidak, lu pikirlah sendiri..(bersambung pada artikel akan datang) 
Gambar Hiasan (tidak ada kena-mengena dengan artikel di atas walaupun nama hampir sama dan aktiviti pun hampir sama)
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan