AMARAN: Kanak-kanak di bawah umur 18 tahun, orang yang lemah semangat, lemah syahwat mahupun yang lemah tenaga batin adalah DILARANG mengunjungi laman blog ini tanpa bimbingan mereka yang berpengalaman.

"Sesungguhnya makhluk-makhluk halus itu dapat melihat kamu sedangkan kamu tidak dapat melihat mereka." (Surah al-A'raaf, ayat 27)

Khamis, 30 September 2010

Misteri Di Tempat Kerja (Bhg 2)

Seperti yang dijanjikan,aku akan tunjukkan satu persatu rakaman2 misteri yang pernah aku buat di tempat kerja aku.Rakaman ni dibuat 2 tahun lepas. Masa tu heboh di tempat kerja aku bila ramai yang kena histeria. Ramai yang nampak bayangan kelibat menyeramkan terutama kat dalam tandas tngkat 3 kat tempat kerja aku.
Aku pun apa lagi,try la letak kamera kat dalam tandas tu untuk rakaman satu jam. Tapi masa tu aku rakam pakai handphone murah cap ayam je. Memang sengaja aku beli handphone murah tu semata-mata nak ambil gambar2 misteri. Cuma resolusinya tak berapa sharp la walaupun tokey kedai tempat aku beli handphone kata "dia punya kamela aa..manyak cantik punya gambar maa.." Lagipun sengaja aku beli yang murah sebab kalau hilang atau rosak takdela ralat sangat. Kalau hantu yang rosakkan pun takde hal punya.
Sound effect dalam video tu saja aku buat tapi yang bunyi riuh tu bunyi hujan lebat dan bunyi dari bilik sebelah tandas. Try la tengok..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan