AMARAN: Kanak-kanak di bawah umur 18 tahun, orang yang lemah semangat, lemah syahwat mahupun yang lemah tenaga batin adalah DILARANG mengunjungi laman blog ini tanpa bimbingan mereka yang berpengalaman.

"Sesungguhnya makhluk-makhluk halus itu dapat melihat kamu sedangkan kamu tidak dapat melihat mereka." (Surah al-A'raaf, ayat 27)

Selasa, 4 Oktober 2011

‘Makhluk’ singgah

TUMPAT: “Anak saya memberitahu, dia tergamam dan menggeletar sebaik melihat satu lembaga besar memerhatikannya ketika di dalam dewan peperiksaan semalam.
“Selepas menjerit ketakutan, anak saya pengsan sebelum dibawa mendapatkan rawatan oleh guru,” kata Rozali Abdul Rahim, 46, bapa kepada Sara, 11, yang diserang histeria di sekolahnya jam 10 pagi semalam.
Rozali berkata, ketika kejadian, anaknya yang belajar di Tahun Lima Sekolah Rendah Kebangsaan (SRK) Pengkalan Kubor 1 sedang menduduki peperiksaan penggal akhir tahun bersama beberapa rakannya sebelum tiba-tiba menjerit ketakutan.

Katanya, selain anaknya, kira-kira 10 lagi murid di dalam dewan itu turut menjerit seolah-olah ternampak sesuatu yang menakutkan sebelum tidak sedarkan diri.



“Nasib baik dia dapat dipulihkan dengan bantuan pengamal perubatan tradisional yang didatangkan dari Pengkalan Chepa,” katanya, semalam.


Oleh Adnan Mohamad
am@hmetro.com.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan