AMARAN: Kanak-kanak di bawah umur 18 tahun, orang yang lemah semangat, lemah syahwat mahupun yang lemah tenaga batin adalah DILARANG mengunjungi laman blog ini tanpa bimbingan mereka yang berpengalaman.

"Sesungguhnya makhluk-makhluk halus itu dapat melihat kamu sedangkan kamu tidak dapat melihat mereka." (Surah al-A'raaf, ayat 27)

Selasa, 17 Ogos 2010

Anda Mahu Melihat Hantu?

Sesetengah orang amat berminat untuk melihat kewujudan hantu tetapi tak tahu bagaimana nak menggunakan kaedah yang betul.Di bawah ini Ustad Man telah mencipta salah satu kaedah untuk melihat kewujudan hantu atau makhluk lain yang berada di dalam titik buta mata manusia. Eksperimen ini dinamakan Hipnosis Ilusi Optikal. Walau bagaimanapun hasilnya bergantung pada wujud atau tidak entiti di sekeliling anda pada masa yang sama anda sedang melakukan eksperimen ini. Kalau nak comfirm nampak hantu, carilah tempat-tempat seram seperti kat tanah perkuburan atau tempat-tempat yang sudah dikenalpasti wujudnya kehadiran hantu dan lakukan eksperimen tersebut. Sebelum mainkan video ini pastikan kelajuan internet anda berjalan lancar. Kalau asyik sangkut2 je tak menjadi eksperimen ini,jadi bertukarlah kepada pakej yang lebih mahal. Kalau asyik nak pakai Wi-fi percuma tu mintak maaf le. Selamat Mencuba..
AMARAN : UNTUK YANG KUAT SEMANGAT SAHAJA!!
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan